Kenwood K-521-SB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood K-521-SB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

HW 15-12-2011
Geschreven voor: Kenwood K-521-SB

Een erg mooie set, veel mogelijkheden (o.a. aansluitingen, legio opties voor het instellen van het geluid) met een prima geluidskwaliteit. Wel wat puntenaftrek op het gebied van gebruiksgemak (om de een of andere reden kan de set geen USB sticks van Kingston lezen) en degelijkheid (nieuwe set, echter het FM front-end met de antenne-aansluiting zat los op het achterpaneel, reparatie was noodzakelijk). Maar verder een erg goede set, compact, met goede speakers. Kan ik iedereen aanraden!

Jeroenn9876 23-10-2010
Geschreven voor: Kenwood K-521-SB

Prima setje, met zeer eenvoudige bediening, speciaal voor mijn ouders die moeite hebben met sommige gecombineerde functieknoppen. De afstandsbediening is een wirwar aan knopjes maar die gebruiken ze toch niet. De speakers geven geen 3-weg geluid, maar zijn prima voor de functie van een minisetje. Je moet hem niet aanschaffen om de woonkamer van vol geluid te voorzien. Voor kleine kamers of werkplekken is uitermate geschikt. Diverse aansluitmogelijkheden zowel i-pod als usb en cd. Kortom prima setje wat doet wat het moet doen en logisch in elkaar zit.